Medlemsmøte onsdag 2. april
Postet av Hedrum Orienteringslag den 27. mar 2008
2008-03-27: Møt opp på medlemsmøte onsdag 2. april kl. 18.30 i Hedrum IL sitt klubbhus. Her vil bl.a. komiteen som vurderer en eventuell sammenslåing med Larvik arrangere en diskusjon om temaet. Så dette burde engasjere de fleste. Har også hørt rykter om at det blir servert vafler!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Hedrum Orienteringslag
Nettbutikken er nå åpen
10.03.2026
Saksdokumenter til årsmøtet 2026
24.02.2026
Saksdokumenter til årsmøtet
09.03.2025
Innkalling til årsmøtet 2025
16.02.2025
HOL spørreundersøkelse 2025
21.01.2025