Vi inviterer til kretsløp søndag 8. juni
Postet av Hedrum Orienteringslag den 18. mai 2008
2008-05-18: Vi ønsker velkommen til vårt krestsløp søndag 8. juni som vil gå på et nytt (resynfart) kart. Det er allerede nå mulighet å melde seg på via WebEntry. Les innbydelsen for alle detaljer. Vi sees!NB: D70 er endret til å løpe 3,0 km.
Logg inn for å skrive en kommentar.