Vintertreningen starter i morgen
Postet av Hedrum Orienteringslag den 7. okt 2013
|
| Blir vi like mange på trening i år som i fjor tro? |
Logg inn for å skrive en kommentar.
Postet av Hedrum Orienteringslag den 7. okt 2013
|
| Blir vi like mange på trening i år som i fjor tro? |
Logg inn for å skrive en kommentar.