PM er klart til Per Nordheims Minneløp
Postet av Hedrum Orienteringslag den 1. nov 2013
2013-11-01: Vi ønsker alle velkommen til løpet i morgen. Det ser ut til å blir en strålende dag med sol og litt varme. Ta også en titt på PM.
Logg inn for å skrive en kommentar.